zondag 25 januari 2015

Happy Tea

@ Kopi Travelers Cafe, 5317 N Clark Street, Andersonville – Chicago

Ik probeer wekelijks een cafeetje uit in onze buurt.
Deze keer werd het Kopi, een café dat ik eerder steeds voorbij liep. Het is niet echt aantrekkelijk langs de buitenkant. Een schreeuwerig logo van een kopje met brandende vleugels gaf me een tattoo-shop gevoel. Onlangs viel me op dat het woord 'traveler's' in hun naam verwerkt zit. Misschien dan toch eens binnenstappen?

Oooh, wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb!


Happy met de sfeer achter die aangedampte ramen; lage tafels en kussens, slordig geplaatste eettafeltjes, een grote reisboekenkast en een wereldwinkeltje helemaal achterin.
Happy met de uitgebreide theekaart, met losse kwalitatieve thees.
Happy met het lactosevrije gebakje dat ze me kunnen aanbieden.
Happy met mijn theekannetje. Voor het eerst in Chicago krijg ik thee in een mooi kannetje aangeboden met een kopje erbij en mijn hart maakt sprongetjes van blijdschap.

Ik denk dat ik mijn cafeetje gevonden heb....
Tea, my cup of happINEss.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Ik kijk uit naar je reactie