woensdag 2 september 2015

Ik ga op reis en ik neem mee…

een grote portie liefde voor de natuur.

Want ik ga naar Rwanda!

Samen met BonViage heb ik een trip naar Rwanda uitgewerkt. Als begeleider hoop ik een zestal Amerikanen erg gelukkig te maken te midden van het Afrikaanse regenwoud. Want eens temidden van het regenwoud voel je je klein. En besef je dat we slechts een stofje zijn in het universum. Dat de wereld zonder ons ook verder draait. En dat we onze eigen ‘belangrijkheid’ overschatten.
Rwanda levert een beetje verlichting, in deze stressvolle maatschappij*.



Met een groepje van maximum acht personen trek ik er op uit in januari en juni 2016.
Neem een kijkje op bonviage.com

Met dank aan Lesley die me deel laat uitmaken van haar BonViage.


*’The new art of travel’, Alain de Botton


(Ik werd niet uitgenodigd door deze bedrijven om over hen te schrijven en ontving ook geen vergoeding.)

4 opmerkingen:

Ik kijk uit naar je reactie