woensdag 21 oktober 2015

Een energierijke Open Monumentdag in CHI-town

Ja, ja, Open Monumentendag bestaat ook in Chicago.
En gezien de geweldige architectuur in deze stad is het een ontzettend populair weekend.

Plots gaan de inwoners hun dag helemaal strategisch inplannen. Want het is best lang aanschuiven aan de architecturale pareltjes. En plots beslis ik om dit weekend net uit handen te geven. Wie is er nu wie?

Dus ik wandel op zondag mee met de Wanderful dametjes die een traject hebben uitgewerkt in Lincoln Square, een wijk ver uit het centrum waar de superdrukte niet gaat toeslaan. En het was gezellig! De combinatie van een zonnige herfstdag, boeiende gesprekken over nabije en verre bestemmingen en piepen achter gevels gaf me weer tonnen energie. 




Volgend jaar nog eens!
Misschien ga ik dan de architecturale toppers toch inplannen. Of ook niet. Afwachten wat mijn gevoel dan zegt...

(ps: geen van bovenstaande zaken heeft me gevraagd, betaald of voordelen in natura geschonken om over hen te schrijven)


1 opmerking:

  1. Go with the flow ... helemaal geen slecht idee tijdens zo'n weekend ... Ik heb de 'Fed' bezocht, ook geheel toevallig en onverwacht ... Volgend jaar weer wat anders, we zien wel!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik kijk uit naar je reactie