woensdag 17 februari 2016

Een stroomversnelling

Hey lezertjes,

Mijn laatste posts lijken allen te gaan over projecten waar ik al even mee bezig ben en die ik nu met jullie wil delen. Ik ben er overal super enthousiast over!

Hier is er nog eentje;

Mijn vriendin Evelyne en ik houden van stofjes, van iets aparts en van oude producten omdopen tot nieuwe producten. Evelyne ontdekte onlangs op de vlooienmarkt een klein stoffen zakje waar vroeger dames hun naaigaren in bewaarden dat ze onmiddellijk bij de hand moesten hebben. Zo konden ze kousen stoppen en broekspijpen inkorten terwijl ze naar de radio luisterden. Evelyne haar kast puilt ook uit met stof die ze in de tweedehandswinkel vond. Samen kozen we 2 stofjes die eerder als iemand's gordijn gediend hadden en doopten deze om tot een 'handmade vintage sewing pouch'.

We hebben 10 exemplaren gemaakt en ze zijn te koop op Etsy.






Dit is ook happINEss in the Windy City.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik kijk uit naar je reactie